Heb je een fijne werkplek? Of liggen er stapels papier op je bureau, kun je je stukken niet altijd zo snel terugvinden als je zou willen, is je inbox overvol? Wil je een clean desk? Heb je te weinig overzicht en daarmee geen rust? Een professional organizer kan hierbij helpen! Ook als processen niet helemaal lopen zoals je zou willen, kan ik met een frisse blik meehelpen om het efficiƫnter en effectiever in te richten.
Denk aan het verbeteren van de efficiency door:
– advies op het gebied van time management
– efficiĆ«nt gebruik van mail en agendabeheer
– advies op het gebied van clean desk/ overzichtelijke werkplek
– structuur aanbrengen in archief en/ of processen
Voor meer overzicht op je werkplek, meer rust en minder werkdruk, neem contact met mij op voor de mogelijkheden voor jou en/of je bedrijf.
Rita de Voogdstraat 22 | 3832 LR Leusden | m 06-36 19 03 23 | e helen@reumerpo.nl
Rabobank IBAN NL90RABO 0 105 860 840 | KvK Gooi-, Eem- en Flevoland 57935750