Ik werk op uurbasis (in blokken van minimaal 2 tot maximaal 8 uur per dag). In de avond of in het weekend is ook mogelijk.
Mijn uurtarief is €55,- (incl. btw) voor particulieren en ZP’ers.
Voor zakelijke klanten geldt een uurtarief van €75,- ex btw of ontvang na de vrijblijvende intake een offerte voor een maatwerktraject.
In het uurtarief zijn inbegrepen: eerste telefonisch contact/ kennismakingsgesprek ter plekke/ nazorg (telefonisch of per mail)
- kleine organizing materialen
- reiskosten (binnen 25 km) (voor de verdere km’s reken ik €0,19/km)
Ik zal eens per maand, of na de laatste afspraak, een factuur sturen voor de afgenomen uren. Deze dien je binnen 14 dagen te voldoen.
Opruimen en organiseren is een investering in tijd en geld maar vooral is het een investering in jezelf voor op de lange termijn. Zodra je weet hoe je effectief opruimt en je leven of huishouding slimmer kan organiseren, verleer je het niet meer.
Rita de Voogdstraat 24 | 3832 LR Leusden | m 06-36 19 03 23 | e helen@reumerpo.nl
Rabobank IBAN NL90RABO 0 105 860 840 | KvK Gooi-, Eem- en Flevoland 57935750