Referenties

Enkele ervaringen van de mensen met wie ik heb mogen samenwerken

“Ik voelde me opgelucht”

Via een zakelijke relatie ben ik bij Helen terecht gekomen.
Ik dacht van mezelf dat ik niet echt goed kon opruimen, er zat geen gedachte achter. Helen is een prettig persoon waarbij je je snel op je gemak voelt en vertrouwen uitstraalt. Als een ander met jouw spullen aan de gang gaat, is dat wel zo belangrijk!
De spullen bleven zich maar opstapelen door te veel te bewaren. Op een gegeven moment wordt het alsmaar lastiger om het overzicht te houden.
Helen neemt je moeiteloos stap voor stap mee met een systeem om je eigen spullen zelf te ordenen en opnieuw in te richten. Na haar komst voelde ik me opgelucht en het gaf me veel energie en ruimte.
Helen is een rustig en praktisch ingestelde persoon en zet je snel in een doe-modus. Ze geeft je een goed gevoel en je krijgt weer energie. Haar manier van werken is lekker laagdrempelig.
Ik zou haar absoluut aanraden bij anderen!

Philippe, massagetherapeut

“Geleerd hoe je huis eenvoudig te organiseren”

“Ik moest mij ontdoen van eerdere opslag; projectmappen, correspondentie, knipsels, teveel foto’s en teveel huis-, tuin- en keukenspullen.
Ik heb een hele fijne ervaring aan onze samenwerking overgehouden, die mij ook zeker iets geleerd heeft over hoe je huis eenvoudig te organiseren. Het was fijn je over de vloer te hebben!”

Mevr. M. P. te Leusden

Aantal quotes van deelnemers workshop `Chaos de baas’

  • Praktisch
  • Duidelijk kennis aanwezig
  • Overzichtelijk & duidelijk
  • Leuke avond, de tijd vloog om
  • Ik heb gelijk zin om te beginnen!
  • Goede handvaten om thuis zelf mee aan de slag te gaan
  • Leuk om te horen dat ik niet de enige ben met moeilijkheden op gebied van opruimen

“Dat gaf lucht!”

“Ik wilde graag meer structuur aanbrengen in mijn werkzaamheden en riep daarvoor de hulp van Helen in. Door de hoeveelheid aan taken wist ik niet goed waar te beginnen. Teveel te doen in te weinig tijd! Helen heeft mij geholpen alles uit mijn hoofd te krijgen en op te schrijven.  Daarna konden we prioriteiten aanbrengen en de taken in de tijd uitzetten.  Dat gaf lucht! Het systeem helpt ook voor alle toekomstige zaken die gedaan moeten worden.
Daarnaast heeft Helen veel geduld. Ik voelde me snel op mijn gemak en dat is fijn omdat het wel over je persoonlijke chaos gaat. Helen geeft je de ruimte en zorgt er op een prettige manier voor dat alles aan de orde komt.
Ik beveel Helen van harte aan, wanneer je hulp kunt gebruiken bij het organiseren van je werkzaamheden.”

Gertrude, creatief onderneemster

Aantal reacties van deelnemers aan workshop `Opgeruimd met kids’

  • Praktische/ concrete tips, direct toe te passen
  • Logisch en duidelijk verhaal
  • Goede reactie op vragen
  • Overzichtelijke uitleg, heldere verwoording
  • Eye-openers!
  • Helder overzicht in een enorme hoeveelheid informatie

Untitled design
Rita de Voogdstraat 24 | 3832 LR Leusden | m 06-36 19 03 23 | e helen@reumerpo.nl
Rabobank IBAN NL90RABO 0 105 860 840 | KvK Gooi-, Eem- en Flevoland 57935750